Jojo Carlisle Ahlan Wa Sahlan: MY FUTURE LOVER

follow me

6 Aug 2012

MY FUTURE LOVER

kalaulah satu hari nanti aku bertemu dengan seseorang yang benar-benar aku sayangi dan cintai dan kau juga begitu, aku telah gariskan beberapa perkara yang akan kita lakukan bersama ...

sebelum tu aku gariskan dulu ciri2 wanita idamanku :
1) bertudung
2) wangi
3) kurus
4) yg penting aq lebih kaya dari dia la ... hahahahaha
5) kuat enjoy, tapi x lupa akhirat  (muslimah sosial)

lebih kurang mcm nie la --->


perkara yang akan kita lakukan bersama :

1. apabila terjaga dari tidur yang lena, tersedar oleh sinaran matahari yang menerpa melalui tingkap kaca di sebuah penginapan di pulau hawaii ... aku ternampak matamu yang sayu dengan senyuman aq kucup pipimu kemudian kau bisikkan "selamat pagi dear"
2. lepas tu kita breakfast together ... kau masakkan aq makanan kegemaran ku ... masa kau memasak, aku datang peluk kau dari belakang 

3. sudah kenyang dari breakfast kita mandi sama2 ... kau gosok belakang ku ... kau sabunkan aku ...

4. lepastu kita berkaroke sama2 ... lawan siapa sedap suara ... masing2 tunjukkan bakat ...

5. kita main carpet dance sama2 ... bebattle kita ... aku akan mengalah untuk kau menang ... supaya kau gembira bersama ku ...
6. sampai tengah hari, kita keluar mencri restoran untuk makan tengah hari ... aku akan ikut kemahuan mu ... di mana kau mahu di situ jugalah yang aku mahu ... sambil makan kita bercerita pasal masa depan keluarga kita ... 
7. lepas tu, kalau kau mahu shopping aku temankan kau ... apa jak yang kau mahu aku berikan guna kreditcard ku ... lepas tu kita pergi beli souvenier utk family kita ...

\

8. sudah hampir petang, kita pergi tepi pantai sambil melakukan aktiviti di tepi pantai ... sambil kita berpegang tangan erat ... ketawa riang... pas tu kalau kau penat aku boleh gendong kau ... 



9. sambil duduk di tepi pantai terkena pukulan ombak lembut, kita menyaksikan matahari terbenam ... kau letakkan kepala mu di bahu ku ... aku letakkan lengan ku di pinggang mu ...

10. apabila malam tiba, lama kita bercerita mengenai zaman silam ... ada yang indah ada yang sedih ... kau sukar lelapkan mata, sehinggalah aku nyanyikan kau lagu favourite mu sehinggalah kau tertidur dalam pelukanku ...






SEHINGGA ITU ... AQ HARAP AQ AKAN BERTEMU KAU SATU HARI NANTI ... TIDAK DI DUNIA INI MUNGKIN DI SYURGA KELAK ... INSYAALLAH ... KBYE ... MOOD BOSAN KERJA TGH MALAM ... ASSALAMMUALAIKUM ... 


No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Siti Shahifah